Hjälpcentral

თანხის დაბრუნება გადახდის მეთოდებზე საქართველოდან

თუ თქვენ არ ხართ კმაყოფილი მომსახურეობით ან გადაიფიქრეთ მითი სარგებლობა თქვენ შეგიძლიათ მოითხოვოთ თანხის დაბრუნება.

გადახდილი თანხის დაბრუნება შესაძლებელია შემდები პირობების გათვალისწინებით:

- თქვენ იყენებთ მომსახურეობას არაუმეტეს 14 დღის განმავლობაში გადახდიდან. გამოყენების ვადის ათვლა იწყება ინვოისის გადახდის მომენტიდან.
- თქვენ არ გქონდათ შექმნილი ბილეთი ამ კალენდარულ თვეში. ბილეთის შექმნა თანხის დაბრუნების მიზნით შესაძლებელია კალენდარულ თვეში მარტო ერთხელ (ამავდროულად შესაძლებელი არის რამდენიმე გადახდილი ინვოისის თანხის დაბრუნება ერთ ბილეთში).
- მომსახურეობის სარგებლობის დროს თქვენ არ გქონდათ დარღვეული გამოყენების წესები და პირობები.

ზემოეღნიშნული პირობები არ არიან სავალდებულო თუ ჩვენი მხრიდან არ იყო შექმნილი პირობები მომსახურეობის გამოყენებისთვის, მაგალითად თუ მომსახურეობა იყო მიუწვდომელი ჩვენს გამო.
ყველა მიმართვა განიხილება ინდივიდიალურად.

გადახდილი თანხის დასაბრუნებლათ აუცილებელია ბილეთის შექმნა აღნიშნულ ბილეთ-სისტემაში  Affiliate support-ის განყოფილებაში და ქვემოაღნიშნული მონაცემების მითითება:

1. იმ ინვოისების ნომრები რომლების გადახდილი თანხის დაბრუნება არის საჭირო, ინვოისების ნომრების ნახვა შესაძლებელია ამ გვერდზე https://hostetski.ge/clientarea.php?action=invoices
2. დაბრუნების მიზეზი. თუ დაბრუნებისას ზემოაღნიშნულ პირობებში ვადა გადაჭარბებულია გთხოვთ მაქსიმალურად ვრცლად დაგვიწეროდ მიზეზები.
3. დამატებითი გადახდის რეკვიზიტები. ჩვენ ვაბრუნებთ გადახდებს იმავე რეკვიზიტებზე საიდანაც ისინი არიან შემოსულები მაგრამ ზოგ შემთვევაში თუ ეს შეუძლებელია ჩვენ ვაბრუნებთ თანხას თქვენს მხრიდან მითითებულ დამატებით რეკვიზიტებზე 


დაბრუნების თანხა

ინვოისის გადახდის მომენტიდან პირველ 24 საათში თქვენ დაგიბრუნდებათ სრული გადახდილი თანხა საკომისიოს ჩათვლით, 24 საათის გასვლისას და 14 დღემდე თქვენ დაგიბრუნდებათ გამოუყენებელი ვადის თანხა

  • თანხის დაბრუნება, გადახდა, refund, Bankofgeorgia, TBC, საქართველოს ბანკი, თიბისი

Hjälpte svaret dig?

0 användare blev hjälpta av detta svar